Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Toimistot digiaikaan, Digiportaat -hanke

2. maaliskuuta, 10:00 - 15:00

Toimistoon voi kertyä ajan myötä paperipinoja ja mappihyllyjä, mutta onko tarpeen kaikkea säilyttää ja kuinka kauan? Voisiko osan tiedosta säilyttää sähköisessä muodossa.  Työsuunnitelmaa helpottaa, kun on selvillä tärkeiden asiakirjojen ja -papereiden säilytysajat sekä suunnitelmalliset toiminnot töiden tekemiseksi.
 
Työympäristö
Toimiiko ohjelmat, tökkiikö netti ja onko tietokoneesi kunnossa? Kuinka pidät huolta salasanoista? Käymme läpi tietojärjestelmiä, jotka varmistavat työskentelyä sähköisessä ympäristössä.
 
Stressiä vähemmäksi
Johtaminen on työtä, joka on tehtävä, se on johtamistyötä.  Helposti tulee ajatelleeksi, että vain reilu tuotantotyö on sitä oikeaa työtä. Kun toimistotyöt on suunniteltu ja työskentelet suunnitelmallisesti viihtyisässä ympäristössä, johtaminen helpottuu ja oma hyvinvointi lisääntyy. Paperien ja ohjelmien säilytyspaikat ja tiedot löytyvät helposti, työt sujuvat, eikä aikaa kulu paperien etsimiseen.
 

Pienryhmän ohjelma

2.3.      Säilytettävät asiakirjat ja -paperit (listaus säilytettävistä papereista, 5 S)

18.3.  Tiedon hyödyntäminen ja oleellisen tiedon löytäminen (konkreettinen suunnitelma toimistotyön järjestämiseksi ja tilan johtamisen tärkeä tieto)

1.4.     Tietotekniikka ajan tasalle (tietoturva, sähköposti, salasanat, laitteiden kapasiteetti, tabletit, kännykät, teams, WhatsApp)

8.4.     Talouden hallinta (kirjanpito, viranomaisten verkkopalvelut, laskujen maksu, palkkahallinto, verotus)

15.4.  Tuotannon seuranta (tuotannon seuranta, digitalisuus, verkkopalvelut, mobiwisu, bisnes+)

29.4.  Yhteenveto/kertaus ja omat saavutukset pienryhmän aikana omaan toimistoon

 
Kokonaisuuteen kuuluu 5 koulutuspäivää (klo 10-14.30), kurssin yhteenvetotilaisuus etäyhteydellä sekä yrityskohtainen digiosaamiskartoitus. Ilmoittaudu mukaan pienryhmään https://etela-savo.proagria.fi/tapahtumat/toimistot-digiaikaan-14447 viimeistään 26.2.2020!
 
Hinta: 100 €/tila (jos yrityksesi liikevaihto on alle 700 000 €) tai 300 €/tila (jos lv yli 700 000 €). Alv 24 % lisätään. Samall osallistumismaksulla voit osallistua kaikkiin Digiportaat -hankkeen koulutuksiin.  Lounas omakustanteinen.
 
Lisätietoja: Minna Laitinen, p. 041 730 0648, minna.laitinen@proagria.fi
 
 
 
Tapahtuman ajankohta: 02.03.2020 10:0014:30
Lähiosoite: Juvan kunnanvirasto, Juvantie 13, huone 303
Postinumero ja -toimipaikka: 51900 JUVA
Hinta: 100 €/ tila tai 300€/tila + alv 24 % liikevaihdon mukaan (lv < tai yli 700000 €)

 

Tiedot

Päivämäärä:
2. maaliskuuta
Aika:
10:00 - 15:00
Hinta:
Tapahtumaluokat:
, ,
Kotisivu:
https://etela-savo.proagria.fi/tapahtumat/toimistot-digiaikaan-14447

Järjestäjä

ProAgria Etelä-Savo

Tapahtumapaikka

Juvan kunnanvirasto
Juvantie 13
Juva, Etelä-Savo 51900 Suomi
+ Google Map
Kotisivu:
juva.kunta@juva.fi

Yhteistyössä:

Maaseutukuriiri tiedottaa Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelmien rahoitusmahdollisuuksista ja tuloksista.

Maaseutukuriirin vanhojen sivujen arkisto

Design & kotisivut Haaja