
- Tämä tapahtuma on mennyt.
YMMÄRRÄ ASIAKASTASI! – VALMENNUS ASIAKASKOKEMUKSEN KERÄÄMISESTÄ
24.8.2021, 14:00 - 16:00
YMMÄRRÄ ASIAKASTASI! – VALMENNUS ASIAKASKOKEMUKSEN KERÄÄMISESTÄ
Asiakkaiden ja sidosryhmien kokemusten ja mielipiteiden selvittäminen on tärkeää, jotta pystytään ratkaisemaan liiketoiminnan haasteita ja kehittämään toimintaa asiakaslähtöisesti. Tieto asiakkaiden ajatuksista on tarpeellista, jotta yritykset ja organisaatiot voivat menestyä tulevaisuudessa.
YMMÄRRÄ ASIAKASTASI -valmennus ohjeistaa, miten asiakaskokemusta voi kerätä eri menetelmin ja millaisia vastauksia asiakasymmärryksen keräämisen tulisi tuottaa. Valmennuksessa ohjeistetaan, miten saatua materiaalia eli aineistoa voi tulkita ja käyttää hyväkseen.
Valmennus kohdistuu laadulliseen aineistoon. Samoilla menetelmillä voidaan saada selville myös omien työntekijöiden ajatuksia ja kokemuksia. Näin saatua aineistoa voidaan käyttää muun muassa työilmapiirin ja yrityskulttuurin kehittämiseen.
Aika ja paikka: Ti 24.8.2021 klo 14-16 Teams-verkkoalustalla
Kohderyhmä: Hyvinvointi- ja terveysteknologia-alan yritykset sekä muut kiinnostuneet. Valmennus soveltuu myös tutkimustyötä aloittavien eri alojen opiskelijoille.
Ilmoittautuminen: Ke 18.8. mennessä osoitteessa https://link.webropolsurveys.com/S/1870CE811F90DA83
Koulutus on maksuton
Luennoitsija: FT, palvelumuotoilun kouluttaja Marjo Kamila
Järjestäjä: ReissuEllu – Hyvinvointia kehittävä liikkuva oppimisympäristö -hanke / Mikkelin kehitysyhtiö Miksei Oy
Sisältö:
− Haastattelut ja kyselytutkimukset
− Havainnointi
− Tarinat ja muita luovia menetelmiä
− Digitaalisten kanavien asiakaskokemuksen mittaaminen
− Olennaisten asioiden esiin saaminen aineistoista
Lisätietoja: Kirsi Mättölä, kirsi.mattola@mikseimikkeli.fi ja Veera Manninen, veera.manninen@mikseimikkeli.fi